Vrei sa dezvolti o afacerea de succes?  

Iata ce trebuie sa stii despre comunicarea in afaceri:

Pentru atingerea obiectivului comunicării trebuie să se parcurgă, cumulativ, următoarele faze:

  •  emiterea mesajului;
  •  receptarea mesajului;
  •  întelegerea, decodificarea mesajului;
  • acceptarea mesajului;
  • obtinerea unei reactii din partea receptorului, ca răspuns
  • la stimulul expediat de emitător (feedback-ul);

Functiile comunicării manageriale:

  •  informarea- asigură accesul la informatiile necesare desfăsurării activitătii în vederea realizării obiectivelor firmei;
  •  transmiterea deciziilor – vizează realizarea comunicării în timp optim a deciziilor si a responsabilitătilor stabilite pentru îndeplinirea acestora ;
  •  influentarea receptorului – urmăreste obtinerea feedback-ului din partea celui care primeste mesajul;
  •  transmiterea cunostintelor – are în vedere perfectionarea pregătirii profesionale a angajatilor, dezvoltarea capacitătilor si competentelor acestora, prin promovarea formelor moderne de educare si perfectionare continuă;

 

Asociatia pentru Dezvoltarea Comunitatii Rurale va ofera servicii gratuite de consultanta pentru initierea si dezvoltarea de noi afaceri, atat in mediul rural cat si in mediul urban, pe teritoriul Romaniei. 

Contacteaza-ne!

           Email: adcr.svo@gmail.com   

 

            Telefon: 0730090585

 

Serviciile de consultanta gratuite sunt oferite in cadrul masurilor de sustenabilitate si valorificare a activitatilor dezvoltate prin proiectul POCU/82/3/7/105896 cu titlul “STAR ANTREPRENOR- UN START PENTRU SUCCES IN REGIUNEA SUD VEST OLTENIA!” a carui implementare s-a desfasurat in perioada 04.01.2018 – 03.07.2021.